KAS YRA TAISYKLINGA LAIKYSENA IR KAIP JI PADEDA NUO NUGAROS SKAUSMŲ?

LABAI SVARBU SUVOKTI, KAD, SUSITVARKIUS LAIKYSENĄ, SKAUSMAI IR KITOS SVEIKATOS PROBLEMOS PASITRAUKIA SAVAIME.

Kaip tai susiję?

Kai laikysena yra tinkama (tiesiu stuburu), jėga, lankstumas ir ištvermė pasiekiama iš organizmo vidaus, t. y., iš giliausių raumenų sluoksnių, suteikia lengvumą, laisvumą ir antigravitacinį poveikį! Kaulai struktūriškai išsidėsto taisyklingai stuburo ašies atžvilgiu.
Atlikdami pratimus dubens dugno giliuosius raumenis susiejame su pilvo, nugaros, šlaunų ir klubų raumenų sluoksnias, kaulais, sąnariais, sausgyslėmis ir priverčiame juos veikti kartu. Išmokti pratimai „įsirašo“ kūne į atmintį ir vėliau natūraliai įsiterpia į kasdienius judesius gyvenime, nes raumenys ima susitraukinėti savaime įgiję refleksą. Pratimų atlikimas veikia kaip intrukcija teisingam kūno „naudojimui“. Kai visos kūno dalys stovi savo vietoje ir „naudojamos“ teisingai – stuburas ir dubuo neiškrypsta, niekas neužsispaudžia ir niekas tuomet neskauda. Kūnas tampa paslankesnis, pagerėja bendra savijauta. Judama lengvai ir grakščiai, išlaikoma tiesi laikysena ir taisyklingos kūno formos.

Pratimus gali atlikti visi-vyrai ir moterys, vaikai ir pagyvenę. Naudą pajusite jau po pirmųjų treniruočių. Atliekant pratimus 3-6 mėn. du-tris kartus per savaitę, susiformuoja taisyklingos laikysenos ir teisingo kūno judėjimo natūralus refleksas. Dėl tiesaus stuburo ir teisingo jo „laikymosi“ vertikalaus dubens padėties atžvilgiu, nebeskauda nugaros ir turime puikią savijautą.

Treniruotes veda sertifikuota Cantienica instruktorė, sveikos gyvensenos trenerė, lektorė Renata Ložienė.