Kaip turėti gražų šikniuką ir kojas be celiulito?

Ką bedarytume, su didelėmis pastangomis ir nuolat kovodamos su celiulitu, vistiek jo sunkiai atsikratome.
Pasakysiu XXI a. efektyviausią atradimą kovai su celiulitu: su celiulitu kovoti nereikia. Jo tiesiog galima neturėti. Kova su celiulitu yra pasekmės šalinimas.
Priežastis yra visai kitur. Celiulito niekada nebus, jei turėsime taisyklingą laikyseną. To pasiekti padeda Cantienica metodika. Vieną kartą ir visiems laikams. Kaip tai veikia?
Dailų užpakaliuką ir kojas be apelsino žievelės leis jums lengvai ir paprastai turėti ir palaikyti jūsų laikysena, aišku, jei ji bus taisyklinga. Jau minėjau, kad viskas yra visatoje, o ir kūne susiję ir persipynę. Sutinku, kad lemia daug priežasčių, jog turime celiulitą ir su juo sunku kovoti. Tačiau, paanalizuokime ir kitą versiją: jog su niekuo nereikia kovoti, nes jo tiesiog neturime. Kaip tai padaryti? Celiulitą nulemia ar suformuoja ydinga laikysena.
Ydingą laikyseną padarius taisyklinga, celiulitas dingsta savaime. Tai labai paprasta ir logiškai paaiškinama. Minėjau, kad celiulitas yra pasekmė. Tad reikia ne su juo kovoti. Jo neliks tiesiog, jei pašalinsime priežastį- kaulams įgijus optimalų ilgį ir formą.

Paprasta neturėti celiulito.
Šveicarų mokslininkė B. Cantieni savo trečiojoje knygoje „Tigro jausmas. Tobuli dubens dugno raumenų treniravimo pratimai jai ir jam“ rašo:“ Kaulų išdėstymas nuo kojų iki galvos ištempia visus kūno raumenis ir suteikia jiems tonusą. Tai yra dinamiškas pasirengimas judėti. Jau vien raumenų pasirengimas veiksmui stebuklingai padea išnykti neišvaizdiems riebaliukams ant liemens, nugaros, pilvo. Įgiję taisyklingą laikyseną ir nuolatinį teisingą judėjimo refleksą, natūraliai tikslingai palaikysite ištemptus savose vietose. Levator ani pakelia sėdynės raumenis ir iš vidaus juos suformuoja apvalius ir standžius , o ne dėžės formos su love handles, kurią moterys dažnai įgauna per daug treniruodamos sėdynę. Pilvas pasidaro plokščias, talija gražiai plona, o „jojiko kelnės“ išnyksta, nes tai atvejais raumenys būna paklydę į šonus, susiformavę dėl neteisingos dubens kaulų padėties“.
Taigi, taisyklinga dubens padėtis, ne pasvirusi, ištempti ir atpalaiduoti išorianiai kūno raumenys pagal ašį, leidžia nuolat palaikyti taisyklingas kūno formas, grakščias kūno linijas, kojas ir šikniuką be celiulito.
Būkime gražios, grakščios, elegantiškos, mylinčios ir mylimos. Su meile-Cantienica trenerė Renata