Apie

Kas yra taisyklinga laikysena?

Apie

Taisyklinga laikysena tai instrukcija, kaip teisingai naudotis savo kūnu. Tai yra anatominė logika, vivanatomiškai grįsta laikysenos ir judesio samprata. Tai yra XXI amžiaus kokybiškas ir teisingas judėjimas. Kodėl?
Todėl, kad, įvaldžius Cantienica metodą, jūs savaime turite gerą sveikatą. Kas jau turite sveikatos problemų, lengvai, paprastai vieną kartą ir visiems laikams išsprendžiate daugelį sveikatos sutrikimų:

• Nebeskauda nugaros, sprando, kaklo
• Nebesiformuoja stuburo išvaržos, skoliozė, kifozė, lordozė
• Išsprendžiamos stuburo išvaržų problemos ir skausmai visam laikui
• Neskauda kojų, kelių, klubų sąnariai
• Netirpsta rankos, kojos
• Neskauda galvos, praeina migreniniai galvos skausmai, dingsta nuovargis, pagerėja bendras organizmo tonusas
• Pakeliami nusileidę vidaus organai
• Išsprendžiamos prostatos problemos
• Sustabdomas šlapimo nelaikymas, išsprendžiami miego sutrikimai
• Sustabdomas hemorojus ir t.t.
• Dėl dubens dugno giliųjų raumenų nuolatinės aktyvacijos ir ir jų veikimo, lengvai, saugiai ir sveikai praeina nėštumas ir išnešiojami pilnai visą nėštumo laikotarpį sveiki kūdikiai, neįvyksta persileidimai
• Dėl teisingos dubens padėties lengvai susitvarko organizmas po gimdymo ir išlaikomos greitai taisykingos kūno formos-nenukąra pilvai
• Puiki profilaktika prieš kojų venų išsiplėtimą, daugeliui atvejų nebereikia net operacijų, nes tiesiog iki tokios stadijos neprieinama

Apie CANTIENICA® metodo mankštos suformuoja taisyklingą laikyseną. 7 grupių pratimų programa veikia kaip instrukcija, kaip teisingai naudotis savo kūnu, kad jis teiktų mums naudą. Kai laikysena yra tinkama (tiesiu stuburu), jėga, lankstumas ir ištvermė pasiekiama iš organizmo vidaus, t. y., iš giliausių raumenų sluoksnių, suteikia lengvumą, laisvumą ir antigravitacinį poveikį!
Atlikdami pratimus dubens dugno giliuosius raumenis susiejame su pilvo, nugaros, šlaunų ir klubų raumenų sluoksnias, kaulais, sąnariais, sausgyslėmis ir priverčiame juos veikti kartu. Išmokti pratimai „įsirašo“ kūne į atmintį ir vėliau natūraliai įsiterpia į kasdienius judesius gyvenime, nes raumenys ima susitraukinėti savaime įgiję refleksą, kai tik einame dėdami pėdą ant žemės, sėsdamiesi, lenkdamiesi, lipdami laiptais ar dar kaip kitaip judėdami. Pratimų atlikimas veikia kaip intrukcija teisingm kūno „naudojimui“. Kai visos kūno dalys stovi savo vietoje ir „naudojamos“ teisingai-stuburas ir dubuo neiškrypsta, niekas neužsispaudžia ir niekas tuomet neskauda. Kūnas tampa paslankesnis, pagerėja bendra savijauta. Judama lengvai ir grakščiai, išlaikoma tiesi laikysena ir taisyklingos kūno formos.
Pratimus gali atlikti visi-vyrai ir moterys, vaikai ir pagyvenę. Naudą pajusite jau po pirmųjų treniruočių. Atliekant pratimus 3-6 mėn. du-tris kartus per savaitę, susiformuoja taisyklingo kūno judėjimo natūralus refleksas. Dėl tiesaus stuburo ir teisingo jo „laikymosi“ dubens atžvilgiu, nebeskauda nugaros ir turime puikią savijautą.